Merjenje kakovosti, usmerjenost k uporabniku in davčna administracija

  • Maja Klun
Keywords: davčna uprava, kakovost, usmerjenost k uporabniku, mnenje zavezancev

Abstract

Merjenje kakovosti in usmerjenost k uporabniku je sestavni del reform javnega sektorja in zato tudi sestavni del sprememb dela davčnih administracij povsod po svetu. V članku je na začetku predstavljen odziv davčnih administracij v svetu na te spremembe, v drugem delu pa so prikazani rezultati raziskav o mnenju uporabnikov slovenske davčne uprave (davčnih zavezancev) o njenem delu, torej kakovosti izvajanja storitev in njeni usmerjenosti k uporabniku. Ker gre za raziskave, ki so bile izvedene v različnih časovnih obdobjih, je podana tudi primerjalna analiza rezultatov, predvsem glede tega, ali so zavezanci bolj zadovoljni z delom davčne uprave ali ne.

Abstract views 230
PDF downloads 230
Published
2014-03-11
How to Cite
Klun, M. (2014). Merjenje kakovosti, usmerjenost k uporabniku in davčna administracija. Central European Public Administration Review, 2(1). https://doi.org/10.17573/cepar.v2i1.27
Section
Articles