Celovito obvladovanje kakovosti v javnem sektorju
Keywords:
javni sektor, kakovost javnega sektorja, merjenje kvalitete, celovito obvladovanje kakovosti (TQM)
Abstract
Namen prispevka je predstaviti celovito obvladovanje kakovosti (TQM) v javni upravi. Teoretični definiciji kakovosti sledi pojasnitev razlike med kontrolo in obvladovanjem kakovosti kot vse pomembnejši sestavini procesov v storitvenih organizacijah. Nadrobno so pojasnjene tudi tri osnovne sestavine obvladovanja kakovosti: osredotočenje na stranko, stalno izboljševanje procesov in celovito sodelovanje zaposlenih v timih. Pri prenosu spoznanj celovitega obvladovanja kakovosti v javni sektor pa ne moremo mimo nekaterih omejitev in značilnosti, ki jih je treba upoštevati.Abstract views 576 PDF downloads 538
Published
2014-03-10
How to Cite
Andoljšek, Žiga. (2014). Celovito obvladovanje kakovosti v javnem sektorju. Central European Public Administration Review, 1(2). https://doi.org/10.17573/cepar.v1i2.16
Issue
Section
Articles
Only papers not published or submitted for publication elsewhere, will be considered.